lördag 2 februari 2013

Hathayoga

Kan ni tro att jag har träningsvärk både här och där idag? Min plan igår var ju att först träna lite kondition (cykel) och styrka (hantlar) hemma och sen avsluta med ett Yogapass. Jag valde att utöva hathayoga först och den andra träningen uteblev. 

Varför? För att jag blev så slut i knoppen efteråt. Yr blev jag också. Videon nedan är den jag använde mig av. Min långhårige, stentuffa hårdrockande sambo körde också sitt första yogapass igår. Snacka om att jag blev imponerad av honom. Nu ska han beställa en riktigt yogamatta åt oss :) 


Dag 45, bästa lördagen på länge. Sambon vaknade tidigt och hade fixat kaffe och ägg och bacon som fanns när han väckte mig. Han drog till Harsa för att åka/träna längdskidåkning och jag har hela dagen för mig själv. Jag tänkte åka på gymmet, men jag kör ett Yogapass och städar istället. På så vis kan jag rumla runt i myskläder idag med. 

Just precis nu, ska jag dra en filt över mig och fortsätta läsa Matrevolutionen och dricka kaffe. Jag hoppas att du får en fantastisk lördag:)
/A

1 kommentar:

  1. Halloj! Bra Jobbat:) Ja jag har ju sagt att när jag passerat till 2 siffrigt så ska jag sätta gång med promenaderna igen. I dag 4/2 så står vågen på 100kg -6kg på 4 veckor. Så nu kommer man nog inte undan längre då...HATAR sporta, är av naturen en sann latmask.

    SvaraRadera