lördag 16 februari 2013

MaxFit

Jag fyndade ett Maxfit- träningkit på coop idag. Den innehåller en yogamatta, en balansboll och ett bra gummiband för träning, samt två stycken DVD-skivor innehållande övningar. Priset var 199:- och egentligen skulle jag köpa en yogamatta på Team Sportia, men den kostade 300:- och det kändes onödigt bara för en simpel yogamatta.



















Du som utövar yoga, vad är det för skillnad mellan en yogamatta för 3-400:- och ett liggunderlag? Jag köpte detta kitt bara för att mattan var lila och det passar i vårt tv-rum :)

Dagen har vari lugn och skön. Vid kikade på crosstrainers och insåg att jag kan åka på gymmet om jag vill utöva sådan träning, för den maskin som kändes okej kostade 5000:- och jag har gymkort, det är latmasken som ska drivas ut.

Dagens shape-up

















Frukost: 2ägg och en kopp med rysk- och grekiskyoghurt, hallon och ca 2tsk av min egna müsli. 
Mellanmål 1: en handfull oliver och ost
Middag: tacos, se bild
Mellanmål 2: MBT ( jag ska pröva att göra en magic bullet coffee men med te istället för kaffe) 



















Nu ska jag ansluta mig till sambon i soffan då vid ska Kina på Röjar Ralf. Våga vägra Melodifestivalen!

Ha en fin kväll
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar