onsdag 24 juli 2013

Träningsvärk & tigerbalsam

Hallå, varför är det ingen som gnäller över träningsvärk? Jag tänker gnälla för jag har så makalöst ont i muskelfästena till mina biceps! Aaaaj. Det är ovana, jag vet, men ändå! I morse smackade jag på en rejäl klick tigerbalsam där jag har ont så jag hoppas att värken avtar lite.

Jag vet att det är bara åt köra på trots träningsvärk, men jag vet inte om jag ska till gymmet, eller om jag ska promenera på Hell-myra (Hällmyra) då dom lägger bark på sina motionsspår och det är bra träning för mina fötter men det är as-jobbigt att gå/löpa där, därav smeknamnet Hell-myra. Jag kanske rent av ska träna backcykling, där min största sveghet i cykling ligger.

Just nu sitter jag i solen med en kopp kaffe och jäser och det är inte fy och skam det heller. Mina semesterdagar börjar att lida mot sitt slut. På måndag börjar jag att jobba. Två veckor gick åt att vara sjukskriven, tack hälsporren! Nåja, nåja, jag ska skicka ett mail till chefen och se om jag inte kan få ta ut en till vecka.

Jag vill kunna göra mer saker...Nåja, nu är det dags att fundera på något att äta :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar