söndag 16 mars 2014

Rökfri & sockerfri

Ursh, jag tycker att detta är tråkigt att äta lchf, eller tråkigt är det inte, men, ja, jag vet inte, jag vill inte. Jag vill att mitt fokus ska handla om Mängden mat framför allt. Herregud, jag äter så onödigt mycket!

Och sötsaker... Ursh! Dom har ett grepp om mig, helt klart. Jag är så trött på mitt egna beteende att jag inte orkar skriva om det eftersom att jag tänkt på det och endast det de senaste två veckorna.

Jag Var på banan tills att jag bestämde mig för att sluta röka. Jag la av med en dålig vana och väckte en annan. Men det är nog med att stoppa en massa skit i mig, jag Vill bli stolt över mig själv, jag vill att min sambo ska känna sig stolt över mig, jag vill kunna våga hänga med sambon ut och vara aktiv. Jag vill så mycket! 

Frågan som jag funderar på är: vad är problemet?! Hur som, en instagram-profil som heter @theswedishchallenge har startat en tagg #sockerfri30dagar & mina 30 sockerfria dagar startar i morgon. Så, rökfri, sockerfri, alkoholfri (så gott som),  - det är väl tur att jag har mitt kaffe! ;)
















Veckans träning:
Måndag: Hemmaträning/rehab (tabata, tåhävningar, balansövningar, stretching)
Tisdag: Styrketräning med sambon (tidig morgonträning: ben)
Onsdag: Simning (öva teknik)
Torsdag: vila
Fredag: Styrketräning med sambon (tidig morgonträning: ben & armar)
Lördag: Simning (öva teknik)
Söndag: Vila

Ps: Lchf är inte tråkigt, jag är bara arg på mig själv för att jag kliver på och av hela tiden. Ds

1 kommentar:

  1. Håller med. Jävla socker. Fan vad svårt det är.... Lchf är tråkigt till viss del kan jag hålla med om. Tycker jag äter samma saker (av lathetsskäl) även fast det går att variera massor....

    Nu ska jag tillbaka efter veckor av fusk! Amen! ;-)

    SvaraRadera